3 באפריל 2010

23) הטריטוריות החדשות (New Territories) - הקדמה

למרות שהן משתרעות על פני מרבית שטחה של הונג קונג, לא נמצאות הטריטוריות החדשות (New Territories) על המפה של המטייל הממוצע וחבל, מכיוון שיש להן המון מה להציע... בעיקר עבור אותם מטיילים המעוניינים לראות יותר ממרכזי קניות נוצצים ורחובות הומי אדם.

באופן רשמי, מתייחס השם "טריטוריות חדשות" לכל אותם שטחים שהחכירה בריטניה מסין ל 99 שנים, בעת חתימת ההסכם ב 1898, וכולל גם את כל האיים החיצוניים, למעט האי הונג קונג שהיה, כאמור, תחת שליטה בריטית כבר בשנת 1841. אך כשמדברים על טיולים, נהוג להפריד את "הטריטוריות" מהאיים מכיוון שמדובר על שני אזורים שונים בתכלית.


ה"טריטוריות" משתרעות מ Boundary Street שבליבה של Kowloon City בדרום ועד לנהר Sham Chun River המפריד בין הונג קונג וסין, בצפון ויש בהן מגוון עצום של נופים ואתרים ששווה לראות... החל משמורות טבע עם מסלולי הליכה החולפים בין הרים מיוערים, פלגי מים ומפרצים מקסימים, דרך כפרים היסטוריים מוקפי חומה ואתרי מורשת סיניים ועד ערים מודרניות, מוזיאונים מעולים וחופים נהדרים. הן נחלקות לשלושה אזורים מרכזיים: החלק המערבי, החלק המרכזי והצפוני, והחלק המזרחי, הכולל בתוכו את שמורות הטבע והאיים של אזור Sai Kung.


  • מסלולים מומלצים בחלק המערבי של "הטריטוריות החדשות"

  • מסלולים מומלצים בחלק המרכזי והצפוני של "הטריטוריות החדשות"

  • החלק המזרחי של "הטריטוריות החדשות", כולל חצי האי Sai Kung

כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה