3 באפריל 2010

33) טיולים באוטובוס פתוח - Hop on Hop off bus

למרות שהונג קונג היא אחת מהערים הנוחות בעולם להסתובב בהן עם תחבורה ציבורית, טיולים עם אוטובוס פתוח (Hop on Hop off) עדיין מהווים דרך נהדרת לראות ולחוות את העיר, בעיקר אם אתם קצרים בזמן ורוצים להספיק ולראות הרבה אתרים...
נכון לרגע זה יש שתי חברות מרכזיות בהונג קונג המציעות את השירות, Big Bus Tours ו NWFB : הראשונה מפעילה אוטובוסים תיירותיים בעלי גג פתוח בערים שונות ברחבי העולם ואילו השנייה הינה אחת מחברות התחבורה הציבורית המובילות במטרופולין.

Big Bus Tours מפעילה שני קווים: האחד עובד דרך אתרים ואטרקציות ב Kowloon בעוד שהשני מכסה את אתרי העניין באי הונג קונג. יש, כמובן, גם אפשרות לקנות "כרטיס משולב" הכולל בתוכו גם כרטיס נסיעה על מעבורת "סטאר".

בסך הכול, מכסים שני הקווים את מרבית האטרקציות המרכזיות של הונג קונג, כמו מעבורת Star Ferry ההיסטורית, שוק אבן הירקן (Jade Market), השווקים של מונגקוק, Nathan Road, שדירת הכוכבים והמוזיאונים, SoHo, אזור הבילויים LKF, התחנה התחתית של רכבת ההרים ל"פיק" (כרטיס כלול בחבילה), Wanchai, Causeway Bay ועוד...

נכון לזמן הכתיבה, מחירו של הכרטיס "המשולב" הוא HK$ 320 למבוגר ו HK$ 200 לילד וכולל את שני הקווים + כרטיס הלוך וחזור ל Peak Tram + כרטיס הלוך וחזור לקומה העליונה של המעבורת "סטאר".

אותה חברה (Big Bus Tours) מפעילה גם "טיול ערב" על גבי אוטובוס פתוח, הלוקח את הנוסעים לנקודות ליליות כמו הקולוסיאום של הונג קונג (היכל ספורט אדיר מימדים), שוק הלילה של Temple Street, מונגקוק ("שוק הגברות") ועוד... מחירו של הכרטיס לטיול זה הוא HK$ 200 ואין הנחת ילד (וזה ממש לא מציאה לטעמי האישי...)

לאינפורמציה נוספת והזמנות, תוכלו לבקר באתר האינטרנט שלהם או להתקשר ל 2723-2108
.
.
את ה "Rickshaw Sightseeing Bus" של חברת NWFB ניתן לזהות בקלות בזכות צבעי הורוד-בזוקה הבוהקים שלו. כמו Big Bus Tours, גם כאן מדובר באוטובוס קומתיים ללא גג המאפשר לנוסעים "לחוש" את העיר בזמן הנסיעה.

החברה מפעילה, נכון לעתה, שני קווים המכסים את מרבית האטרקציות השוות בחלקו הצפוני של האי הונג קונג, אך לא נוסעת לאתרים ב Kowloon או באזורים המרוחקים יותר שעל האי (כמו Stanley או Ocean Park).

האוטובוס יוצא כל 15 דקות מ"סנטרל" (ליד מסוף המעבורת "סטאר"), מעשר בבוקר ועד שש בערב והנוסעים מקבלים מפה קטנה ויכולים להקשיב להסברים באנגלית על האתרים שלאורכו של המסלול.
פס יומי עולה HK$ 50 וחצי מכך לילד (מתחת ל 12) או מבוגר (מעל 65) ומאפשר נסיעה ללא הגבלה במשך אותו היום. את הכרטיס אפשר לרכוש מהנהג ב Octopus או במזומן (צריך את הסכום במדויק).
לעוד אינפורמציה, תוכלו לבקר באתר האינטרנט שלהם
.
.
כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה