3 באפריל 2010

34) מלונות, אכסניות וגסטהאוסים בהונג קונג - הקדמה

כל מה שאתם רוצים או צריכים לדעת על מלונות, אכסניות וגסטהאוסים בהונג קונג...

קוראים יקרים,

בחלק הזה של האתר אנחנו משקיעים את מירב המאמצים: בעיקר בהשוואה והצלבה של מקורות מידע שונים, וזאת כדי לוודא שאם אנחנו ממליצים לכם על מלון כלשהוא – אז הוא באמת שווה את ההמלצה.

קשה מאוד "לשים את האצבע" על הנקודה שהופכת מלון אחד למומלץ יותר ממשנהו, אך ניתן לומר באופן כללי כי הנקודות המרכזיות שעליהן רצוי לשים דגש (לפחות במקרה של הונג קונג) הן:
  • מיקום
  • גודל החדרים ומצבם
  • מצב המלון (האם הוא נקי וחדיש או מסמורטט ומלוכלך)
  • שירות (לא צריך להגזים בערכו של השירות – את רוב שעות היום לא תבלו במלון אלא בעיר, כך שלא תזדקקו לצי של מלצרים שיקפצו מסביבכם...)
  • מחיר... כמובן
אנחנו ממליצים בחום על שתי חברות בינלאומיות להזמנת חדרים, איתן אנו עובדים: האחת היא Agoda המתמחה באזור המזרח הרחוק והשנייה היא Hotels Combined הסורקת באופן אוטומאטי את 30 אתרי התיירות הגדולים בעולם כדי למצוא לכם את המחיר הטוב ביותר בכל רגע נתון (אם כי המחירים ש Agoda נותנת עשויים, במקרים רבים, להיות טובים יותר ממה ש Hotels Combined מוצאת... שווה לבדוק את שניהם לפני שמחליטים).

אנחנו מרוויחים עמלה קטנה (באמת קטנה) בכל פעם שאתם מזמינים חדר דרך הבאנרים או הלינקים הפזורים באתר זה, אבל אתם לא מפסידים.

וכאן יש לנו משהו חשוב לומר לכם (ונודה לכם אם תקדישו שתי דקות לקרוא) :

אתם לא מפסידים מכיוון שמרבית חברות התיירות הבינלאומיות לא יעניקו לכם את העמלה שלנו כהנחה, אם תיגשו ישירות לאתר האינטרנט שלהם... להיפך, במקרים רבים המחירים שתקבלו בעקבות הקלקה על הלינקים באתר זה יהיו טובים יותר מאשר אלו שתקבלו אם תיגשו ישירות לאתר האינטרנט של המלון...

בדיוק כשם שכרטיס להופעה הנרכש דרך משרד כרטיסים כמו "לאן" או "הדרן" אינו יקר יותר מכרטיס הנרכש בקופת התיאטרון... ובדיוק כשם שחדר במלון המוזמן דרך "גוליבר" או "ארקיע אונליין" יהיה, במקרים רבים, זול יותר מאשר המחיר אותו מציע המלון עצמו...

אז אם במקרה חלפה לכם בראש מחשבה בסגנון של "למה שהם ירוויחו על חשבוני"... אנחנו מקווים כי הצלחנו להסביר לכם שזה פשוט לא נכון...

מודים לכם על הזמן ומקווים שתיהנו מהגלישה באתר.
כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה