3 באפריל 2010

42) המזללות האותנטיות הכי טובות בהונג קונג

Wong Chi Kee Congee & Noodle נחשב ל"מוסד" בכל מה שקשור לתחום של מאכלי נודלס בסגנון קנטונזי...

מייסד המסעדה למד את סודות הכנת האטריות ממאסטר בקנטון, אי שם בשנות הארבעים ופתח את המסעדה הצנועה הראשונה שלו במקאו לפני למעלה מחמישים שנה... והמשפחה ממשיכה במסורת המפוארת.

כפי שניתן לצפות, לא מדובר במסעדה מפוארת בטירוף (אם כי נעימה) והמחירים, בהתאם, סבירים ביותר.

פתוח כל יום מהבוקר עד הערב: 15B Wellington Street, Central (שתי דקות הליכה מ Lan Kwai Fong והצומת של D'aguilar Street)


Mak Man Kee Noodle Shop - 麥文記麵家 מגישה את מאכלי הנודלס הטובים ביותר באזור Yau-ma-Tei שמצפון לצים-שא-צוי וטוענת לכתר הבלתי רשמי של ה Shrimp wonton noodles הטוב בעיר.

G/F, 51 Gascoigne Road, Yau ma Tei (מרחק הליכה קצרצר מהפינה של Nathan Road, כמו גם מיציאה B-1 של תחנת הרכבת התחתית ב Jordan Road). כל יום מ 12 בצהריים ועד אחר חצות.


Lin Heung Tea House הפך זה מכבר לאחד מהמוסדות הקולינאריים המוכרים ביותר בעיר ולאחד מהמקומות המועדפים ל Yum Cha הונג קונגי אמיתי, הכולל מבחר של דים-סם אותנטיים ומעולים, תה סיני אמיתי והרבה המולה רעשנית ועליזה, כפי שניתן לצפות מבית תה פופולארי...

פתוח כל יום משש בבוקר ועד 11 בערב. 160-164Wellington St., Central (על הפינה של Aberdeen).


Mak's Noodle Limited היא מזללה פשוטה, קטנה וחביבה המגישה את מה שרבים מכתירים בתור הוון טון הטוב בהונג קונג... אין כאן שום עיצוב בינלאומי או אווירה קסומה, פשוט אוכל טוב במחירים סבירים.

G/F, 77 Wellington Street, Central פתוח כל יום מעשר בבוקר ועד שמונה בערב (ממש ליד המדרגות הנעות המפורסמות).


Kau Kee Noodles היא מזללה קטנה שכמעט ו"מתחבאת" על Gough Street הפצפון באזורSheung Wan.

שמה של המסעדונת הזאת יצא למרחקים בעיקר בזכות עטיני הפרה (Beef Brisket) המיתולוגיים שלהם, המוגשים במרק סמיך ועשיר או קארי, עם או בלי נודלס...

פתוח כל יום (חוץ מסופשבוע) מהבוקר ועד שמונה בערב ועדיף לא לבוא בשעת הצהריים, שאז משתרך תור מדלת המסעדה לאורך הרחוב הקטן.

21 Gough Street (פנייה מרחוב Aberdeen, היורד מ Hollywood ל Wellington)


Joy Hing Food Shop היא מזללה פשוטה ואותנטית המגישה אוכל קנטונזי נהדר ומתמחה בבשרים צלויים... חזרזיר צלוי, ברווז צלוי שחום, עוף צלוי ברוטב סויה, פולקעס פריכים ועסיסיים ומה לא...

המסעדה הקטנטנה מתמלאת במהירות ולכן אל תתפלאו אם תצטרכו לחלק שולחן עם אחרים... זה חלק מהחוויה...

פתוח כל יום (חוץ מראשון) מ 10:30 בבוקר ועד 10:30 בערב. G/F, Block C, 265-267 Hennessy Road, Wan Chai (הכניסה מ Stewart Road, ליד הבנק)


Nam Kee Spring Roll Noodle Co. Ltd (בסינית 南記粉麵) ידוע גם פשוט כ Lam Kee Noodles ומגיש מנות נדיבות למדי של מאכלי נודלס נהדרים במחירים סבירים ביותר...

יש להם שתי מזללות ב Causeway Bay: האחת היא ב 62 Yee wo street, Causeway Bay (דקה הליכה מיציאה F או E של תחנת הרכבת התחתית, כמו גם מ Jardine's Bazaar) ואילו השנייה נמצאת ב 106 Percival Street (ליד Lee Theatre Plaza).פתוח מ 7:30 בבוקר ועד מאוחר בערב.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה