3 באפריל 2010

3) הונג קונג - הקדמה קצרה

הונג קונג היא אחת מערי המטרופולין התוססות והמעניינות ביותר באסיה, ואולי בעולם כולו...

הטריטוריה הקטנה משתרעת על פני שטח של כאלף קמ"ר (משהו כמו רמת הגולן – לשם השוואה...) ומציעה למבקריה שפע לא יאמן של מראות וחוויות.

בהונג קונג מתמזגים ניגודים קיצוניים לתוך הרמוניה אחת של צבעים, מראות וקולות... מקדשים סיניים מסורתיים עומדים כאן אל מול גורדי שחקים מודרניים, שווקים אקזוטיים חוסים בצילם של מרכזי קניות נוצצים, הרים מיוערים צונחים בתלילות אל תוך מימי המפרץ זרועי האיים, והמסורת הסינית עתיקת הימין דרה בכפיפה אחת עם ההשפעה הבריטית וקצב החיים המערבי.


הונג קונג ידועה בעיקר כמקום מעולה לערוך בו קניות. ואכן, בחנויות העיר ושוקיה קיים היצע בלתי נדלה של סחורות שונות ומשונות... החל ממוצרי אלקטרוניקה ומחשב חדישים במחירים טובים, ועד לתרופות סיניות, עבודות יד אקזוטיות ובדי משי יפהפיים.

אבל להונג קונג יש הרבה יותר מה להציע... החל מנופי טבע מרהיבים ואיים אקזוטיים, דרך מוזיאונים ברמה עולמית, גלריות ואירועי תרבות ועד למרכזי שעשועים, רבעים אתניים מעניינים ובילויים מסביב לשעון.

מטיילים רבים פשוט "עוברים" דרך הונג קונג בדרכם ליעדים אחרים... אני מקווה כי לאחר הביקור באתר זה, תסכימו כי שווה להקדיש לעיר המקסימה הזאת יותר מסתם יום – יומיים...
.

כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה