2 באפריל 2010

67) קניות בסטנלי (Stanley)

סטנלי היא עיירת חוף קטנה וציורית על חופו הדרומי של האי הונג קונג, אשר החלה את דרכה ככפר דייגים נידח והפכה בעשרים השנים האחרונות לפרבר יוקרתי בו דרים אנשים שהפרוטה מצויה בכיסם ואיכות החיים בראש מעיניהם...

העיירה ידועה מאוד בזכות השוק שלה, למרות שיש לה הרבה יותר מה להציע (כדאי לכם לקרוא את הכתבה על Stanley והחופים הדרומיים לפני שאתם נוסעים) ולמרות שהשוק נהיה תיירותי למדי, אפשר למצוא בו הרבה דברים מעניינים במחירים לא רעים... בדי משי ובגדים סיניים מסורתיים, מזכרות ועבודות יד (הרבה קיטש, אבל גם כמה דברים לא רעים), צעצועים, מזוודות ותיקים ואפילו חנויות המתמחות במדים של נבחרות ספורט מכל העולם (מי שאוהב אפודות של שחקני רגבי יכול למצוא כאן דברים לא רעים...).

הרכבת התחתית (MTR) לא מגיעה לחופיו הדרומיים של האי הונג קונג, מה שיאלץ אתכם לנסוע באוטובוס וטוב שכך... כי רק כך תוכלו ליהנות מנופיה המקסימים של הדרך המתפתלת לאורך המפרצים.

הגעה: אוטובוס 6 / 6A / 6X / 260 מגיעים לכאן מ"סנטרל": אפשר לקחת אותם ממסוף האוטובוסים ב Exchange Square או מהתחנה ב Connaught Road Central (מחוץ ל City Hall).ניתן לעלות עליהם גם ב Admiralty : ליד הגינה הקטנטנה שמחוץ ל Queensway Plaza (יציאה C-1 של MTR-Admiralty) או Wanchai (על 7 Gloucester Road, מחוץ למגדל Immigration Tower או ב Queen's Road East, ממש מול גורד השחקים Hopewell Centre).

אוטובוס מס' 973 מגיע לכאן מצים-שא-צוי אך הוא עובר דרך ארוכה וייתכן כי עדיף לקחת את ה MTR ל"סנטרל" או Admiralty ולהמשיך משם באוטובוס.
לידיעתכם: אוטובוס מס' 6 נוסע במסלול ארוך יותר אך עובר דרך כמה מהנופים היותר ציוריים על האי.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה