2 באפריל 2010

66) קניות בקוזווי ביי (Causeway Bay)

Causeway Bay הוא, ללא ספק, אזור הקניות היותר "טרנדי" ו"שיקי" של הונג קונג... במקבץ הרחובות הקטן המשתרע מסביב לתחנת הרכבת התחתית של Causeway Bay ניתן למצוא את כמה מהקניונים הכי אופנתיים בעיר, לצידם של בתי כלבו ענקיים וחנויות אופנה יוקרתיות. היאפים של הונג קונג אוהבים להסתובב כאן ולהתעדכן בנעשה בעולם האופנה וחלק גדול מהחנויות פתוח עד עשר בערב (ואפילו מאוחר יותר, בעונות המבצעים)
חוץ ממרכזי קניות נוצצים, יש כאן גם את אחד הבזארים הטובים בעיר, בו תוכלו למצוא מגוון של אביזרי אופנה ואקססוריז במחירים השווים לכל נפש:


ב Jardine's Crescent ו Jardine's Bazaar, שני רחובות מקבילים המתחילים ממש ליד יציאה F של תחנת הרכבת התחתית של Causeway Bay, אפשר למצוא שלל חנויות קטנות המתמחות בביגוד זול, מוצרי אופנה ואקססוריז, כמו גם במוצרי מזון סיניים (פירות ים מיובשים ודומיהם) ועוד כהנה וכהנה...

על הפינה של Hysan Avenue ו Yun Ping Road, מרחק של כמה פסיעות מ Jardine's Crescent ניצבים שני מרכזי קניות אופנתיים להפליא, הלא הם The Lee Gardens ו Caroline Centre, בהם תוכלו למצוא חנויות מודרניות ומלוקקות המתמחות במיטב המותגים הבינלאומיים (שני הקניונים מחוברים ביניהם). סלבריטאים מקומיים רבים נוהגים לעשות את השופינג שלהם בשני המרכזים הללו... פתוח כל יום מ 11 בבוקר ועד 10 בערב.

גם Lee Gardens II שעל Pennington Street (הרחוב הקטן המחבר את Jardine's Bazaar עם Hysan Avenue) שווה ביקור, אם אתם בעניין של "שאנל", "רלף לורן", "גוצ'י" ודומיהם...

עוד כמה פסיעות לאורכו של Hysan Avenue תבאנה אתכם לעוד קניון פופולארי בשם Lee Theatre Plaza (הכניסה אליו היא מהפינה של Sharp Street East ו Percival).

במרחק שתי דקות הליכה מ Lee Theatre Plaza, על Sharp Street East נמצאת אחת הכניסות ל Times Square: אחד מהקניונים הגדולים והפופולאריים בהונג קונג, בו תוכלו לשוטט בין יותר מ 300 חנויות המוכרות מותגי אופנה בינלאומיים, תכשיטים, מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים ועוד... חוץ משמות גדולים כמו CK, "ג'יורדאנו", "ליין קרופורד", "מרקס אנד ספנסר" ו"ויויאן טאם", יש כאן גם כמה מסעדות ובתי קפה נהדרים וקומפלקס בתי קולנוע...

אחד הדברים שהופכים את Times Square לכל כך פופולארי היא העובדה שבתי העסק המאכלסים את 16 קומותיו מסודרים באופן הגיוני, כך שבכל קומה מרוכזים בתי עסק המתמחים באותו נושא.

Times Square פתוח מעשר בבוקר עד עשר בערב ואפשר להגיע אליו ישירות מתחנת ה MTR של Causeway Bay – דרך יציאה A, או עם החשמלית – Tramway).

מרכז הקניות Causeway Bay Plaza 1 נמצא על פינת הרחובות Hennessy Road ו Percival Street, מרחק הליכה קצרצרה מ Times Square. בניגוד לשכניו הנוצצים, הקניון הזה מאכלס הרבה חנויות שאינן מהוות חלק מרשת ושבהן אפשר למצוא סחורות מעט יותר "מיוחדות"... החל מעתיקות ורהיטים סיניים, דרך ממורביליה מתקופת מאו, שמונצס קיצ'יים ועוד... פתוח מעשר בבוקר ועד שמונה בערב וניתן להגיע ישירות דרך יציאה B של תחנת הרכבת התחתית.

עוד כמה פסיעות לאורכו של Hennessy Road הסואן ואתם מגיעים ל SOGO, חנות כלבו יפאנית אדירת מימדים בה ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרי איכות מתחומים שונים. בקומה התשיעית שוכן אולם האירועים "Event Hall" בו נערכים, בדרך כלל, מבצעי קידום המכירות של החנות... (שווה לראות מה קורה שם בזמן ביקורכם – ייתכן כי תופתעו לטובה). פתוח מעשר עד עשר ואפשר להגיע ישירות דרך יציאה D-3 של תחנת ה MTR).

צמוד ל SOGO, בקומתו ה-16 של מגדל East Point Center, נמצאת Sony Style, היא חנות הדגל של "סוני", בה אפשר לראות ולרכוש את המוצרים החדישים ביותר של החברה, מיד כשהם משתחררים לשוק...

כמעט מול הכניסה ל SOGO, על רחוב East Point Road הקטן, נמצא מרכז הקניות Island Beverly בו נמצאות חנויות המתמחות במותגים מקומיים ואזוריים (בעיקר מיפאן וקוריאה) המיועדים בעיקר לדור הצעיר, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המחירים הנוחים... שווה להציץ ולראות, בעיקר אם אתם מעט נון קונפורמיסטים... פתוח כל יום עד תשע בערב וניתן להגיע ישירות דרך יציאה E (איך שיוצאים לרחוב Great George Street פונים ימינה ושוב ימינה, מעבר לפינה).

מ Island Beverly, כדאי להמשיך לרחוב Great George Street שמעבר לפינה, בו יש שלל חנויות וכמה קניונים המתמחים במותגים בינלאומיים מובילים. מכאן פונים שמאלה ל Paterson Street וממנו ימינה ל Kingston Street ושוב שמאלה, דרך מרכז הקניות Fashion Walk אל מדרחוב Houston Street אשר יוביל אתכם ל Gloucester Road הנושק לקו המים של Causeway bay... ההליכה הקצרה עוברת דרך עשרות חנויות אופנה מובילות הפונות לרחוב (חידוש מרענן, לאחר כל השיטוט האינסופי בקניונים).

על 280 Gloucester Road, לצידו של מלון Excelsior, נמצא ה World Trade Center: מרכז קניות ענק ופופולארי למדי שעבר שיפוץ וחידוש ממש לא מזמן.

ואיך אפשר לסיים ללא "טיפ" קטן... יש ב Causeway Bay אלפי חנויות המתמחות בעיקר באופנה ולכן, המשימה של "למצוא את הדבר הנכון במחיר הנכון" עלולה לא להיות פשוטה כל כך... סבלנות היא שם המשחק... אל תרוצו, קחו את הזמן שלכם, היכנסו פה ושם לאתנחתא בבית קפה ותיהנו בכיף מהאווירה הבינלאומית של רובע הקניות השוקק הזה.

המבחר פה הוא באמת אדיר ואין שום סיבה שתתפשרו על משהו שאינכם רוצים באמת...


לחצו כאן למידע על אטרקציות ואתרים ב Causeway Bay



כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה