3 באפריל 2010

65) קניות בוואנצ'אי (Wanchai או Wan Chai)

Pacific Place, אחד הקניונים המצליחים בהונג קונג, משלב בין חנויות יוקרתיות מאוד ובין כאלה המיועדות לאנשים מעט צנועים יותר... (חנויות הכול בדולר לא תמצאו כאן בכל מקרה...). שמות בינלאומיים כמו "דיור", "אגנס בי", "ויויאן טאם", "לואי ויטון", " סלווטורה פרגאמו" ו"שאנל" נותנים את הטון ולצידם תוכלו למצוא כמה מסעדות ובתי קפה מצוינים... בקומה השלישית שוכנות חנויות תכשיטים ושעונים יוקרתיות בהן תוכלו לראות שעוני יד מנקרי עיניים, כמו אלו של שען-העל ריצ'רד מיל מז'נבה, אשר כל "יצירה" שלו נמכרת בהון...

החנויות ב Pacific Place פתוחות כל יום מעשר בבוקר ועד שמונה בערב. המסעדות ומקומות הבילוי, כאמור, נסגרים מאוחר יותר. (יציאה F מתחנת הרכבת התחתית של Admiralty).
.
Admiralty Center שוכן אף הוא בסמיכות לתחנת הרכבת התחתית של Admiralty (יציאה A) וידוע לישראלים בעיקר בזכות חנות בשם Johnny's photo & Video Supplies השוכנת בקומתו הראשונה (חנות 65) ומעניקה הנחות טובות ושירות לא פחות טוב.
.
Wan Chai Computer Center מהווה את אחד המקומות הטובים בעיר לקנות בהם כל מה שקשור למחשבים... תוכנה, חומרה, תוספים ומה לא... כדאי "לפקוח את העיניים" כשקונים כאן כי היו כמה מקרים של מוכרים שניסו לרמות (כמו התרגיל של המוכר שפותח חבילה וטוען שאתם ביקשתם ממנו לפתוח ועכשיו הוא מצפה שתרכשו את המוצר)... לא מדובר על משהו היסטרי... פשוט לשים קצת לב.

המרכז נמצא על 130 Hennessy Road, ממש צמוד ליציאה A-4 של תחנת הרכבת התחתית ב Wanchai.
.
חנויות המתמחות בעודפים של מותגים בינלאומיים ניתן למצוא בכמה רחובות ב Wanchai, כמו Johnston Road (בעיקר בקטע שבין הפינה של Luard ותחילת הרחוב, אליו הכי נוח להגיע עם החשמלית – Tramway או דרך יציאה A-3 של תחנת התחתית ב Wanchai), כמו גם בסמטת Spring Garden Lane היוצאת מ Johnston (כמעט מול יציאה A-3 של תחנת התחתית – מצידו השני של הרחוב).
.
בסמטת Tai Yuen Street ניתן למצוא דוכני רחוב המוכרים צעצועים זולים ועוד כל מיני "שמונצס" וגם אם אתם לא להוטים אחרי סמרטוטים אותם ניתן לרכוש בזול גם בארץ, שווה לבקר כאן (מקביל ל Spring Garden Lane – ממש מול יציאה A-3 של תחנת ה MTR).

על Queen's Road East יש כמה חנויות לא רעות המתמחות ברהיטי במבוק וראטן (מגיעים לשם דרך Tai Yuen Street או Spring Garden Lane).


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה