3 באפריל 2010

63) קניות ב"סנטרל" (Central)

סנטרל (Central), אזור העסקים הבינלאומי של הונג קונג, נשלט בעיקר על ידי גורדי שחקים מודרניים המאכלסים את המשרדים האזוריים של תאגידים עולמיים, כמו גם קונסוליות זרות, משרדי ממשלה והנהלות בנקים...

כמתבקש מאזור בו חולפים הרבה אנשים עם כסף, אפשר למצוא כאן כמה מרכזי קניות נוצצים המשכנים חנויות יוקרה (בעיקר באזור שמסביב לתחנת הרכבת התחתית – MTR Central), אך גם לא מעט חנויות המיועדות למעמד ביניים ואפילו שוק מציאות...

שתי סמטאות מקבילות (Li Yuen Street West ו Li Yuen Street East) הנקראות פשוט "הסמטאות" (The lanes) מאכלסות שוק קטן וססגוני בו אפשר למצוא כמעט הכול, משעונים זולים וחיקויים של תכשיטי זהב ועד בגדים, מזוודות ונעליים... "הסמטאות" נמצאות בין Queen's Road Central ו Des Voeux Road Central והשוק פתוח כל יום, מעשר בבוקר עד שבע בערב (מתחנת MTR-Central לוקחים את יציאה C, פונים שמאלה וכעבור כמה צעדים רואים את השוק מצד שמאל).

במרכז הקניות Manning Shopping Arcade הנמצא בתוך Manning House יש כמה חנויות אלקטרוניקה לא רעות. Stereo Ltd. שבקומה הראשונה נחשבת לפופולארית בקרב ישראלים. נמצא על Queen's Road Central No. 48, ממש מאחרי "הסמטאות".

רחוב Stanley Street שמעל "הסמטאות" ידוע בזכות חנויות לצרכי צילום, המציעות מגוון ואיכות במחירים לא רעים. מהסמטאות, פונים ימינה ל Queen's Road Central והולכים כמה צעדים עד לפינה של Pottinger, שם חוצים את הכביש ומטפסים דקה במעלה רחוב מדרגות האבן, עד Stanley Street (אפשר להגיע גם דרך יציאה D-2 של תחנת התחתית – דרך D'aguilar street).

אם תמשיכו עוד כמה צעדים במעלה מדרגות האבן של Pottinger Street ותפנו ימינה, תגיעו ל Lyndhurst Terrace, שם אפשר למצוא כמה חנויות עתיקות לא רעות, כולל מספר חנויות המוכרות מפות, תדפיסים ותצלומים עתיקים. בקצהו העליון של הרחוב מתחיל Hollywood Road, אבל הוא שייך כבר לכתבה על קניות ב Sheung Wan.

את הקניונים המהודרים אפשר, כאמור, למצוא בסביבת תחנת הרכבת התחתית MTR-Central. הם שוכנים זה בסמוך לזה ומחוברים באמצעות גשרים מקורים להולכי רגל, מה שהופך את השיטוט בהם לקל ונעים, אפילו בימים גשומים מאוד...

IFC Mall השוכן בבסיסו של גורד השחקים האדיר הנושא את אותו שם, משכן יותר ממאתיים חנויות המתמחות, בעיקר, במותגים בינלאומיים, קומפלקס בתי קולנוע מודרני וכמה מסעדות ובתי קפה מעולים. הקניון פתוח כל יום מעשר בבוקר ועד עשר בערב, אך בתי הקולנוע והמסעדות נשארים עד מאוחר יותר... ניתן להגיע לכאן בקלות מתחנת Central (דרך יציאה A) או דרך רציף מעבורת "סטאר".

The Landmark הינו מרכז קניות פופולארי, אליו נוהגים להגיע קונים שהפרוטה מצויה בכיסם... הקניון מהווה בית לחנויות הדגל של מותגים בינלאומיים ויש בו את אחד הריכוזים הגדולים של שמות נוצצים מתחומי האופנה והתכשיטים, כמו גם כמה מסעדות לא רעות בכלל... בשטח הפתוח שבמרכז האטריום נערכות תצוגות אפנה מידי פעם בפעם... החנויות פתוחות כל יום מעשר בבוקר ועד שבע וחצי בערב (יציאה G – תחנת הרכבת התחתית Central).

עוד שני מרכזי קניות באותו אזור ששווה לדעת עליהם הם Prince's Building ו Chater House.
.
רוצים לקרוא על אטרקציות ודברים לעשות ולראות ב Central ? לחצו כאן


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה